PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Středa 13.11.2024
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík ČR
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Základní informace o ČR
Česká NEJ
Kraje ČR
Turistické regiony
Turistické oblasti
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality
Databanka akcí
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
PRAHA SRDCE EVROPY
  Město PRAHA
Pražská informační centra
Kalendář akcí v Praze
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
Kongresy a konference
Veletrhy a výstavy
Turistika a volný čas
  Informační centra
Kultura a zábava
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Aktivní dovolená
Pěší turistika
Agroturistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Sport a relaxace
Klub českých turistů
Cestovní kanceláře
Folklor a tradice
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Příroda a její ochrana
  Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Obchod a služby
  Služby motoristům
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba
Království perníku

Cestování jako hobby - cestovní ruch jako profese

Inzertní služby cestovním kancelářím i dalším zájemcům o prezentaci na trhu cestovního ruchu, najdete na každém internetovém rohu. Jejich nabídka už je více než široká. O tom, jak vybrat pro svou reklamu ten nejvhodnější inzertní server, by se dalo sepsat rozsáhlé pojednání. Ve stručnosti lze doporučit jediné - orientujte se podle tzv. auditorských serverů, kde si bezplatně a snadno zjistíte, jakou má ten či onen webový server navštěvovanost. Získaný údaj pak nejlépe vypovídá o účelnosti prostředků, které chcete na reklamu vynaložit.
Počet "čtenářů" webových stránek, je jistou obdobou tiskového nákladu periodického tisku, divácké či posluchačské sledovanosti rozhlasu a televize. Tyto informace se dají získat např. z www.navrcholu.cz nebo z www.toplist.cz. Pokud někdo nabízí internetovou prezentaci na adrese, která není evidována alespoň na jednom auditorském serveru, také to něco napovídá.
Aby se server těšil zájmu internetového publika a soustředil zájemce, například o cestování, musí poskytnout nabídku informací, zábavy a také dobrou nabídku produktů cestovního ruchu. Provozovatelé musí "do navštěvovanosti" investovat. V soutěžích, které probíhají na www.cestujeme.cz je šance - s trochou zeměpisných znalostí - vyhrát každý měsíc bezplatný zahraniční zájezd. Hlavním turistickým tématem, i tématem právě probíhající soutěže, je: EXPO 2000 - Hannover. Na pořádání všech soutěží se aktivně podílejí zahraniční centrály cestovního ruchu v ČR. Jde o účinnou propagaci turistické destinace, země, do které nakonec odjíždí i výherce zájezdu. Zájemců o tento způsob "zviditelňování" zahraničních turistických příležitostí utěšeně přibývá.
V propagaci domácího cestovního ruchu je pole zatím téměř nezorané, proto redakce serveru cestujeme.cz nabízí své zkušenosti, a je připravena uspořádat podobné akce domácí. Výrazné novum projektu je Profi panel, sekce (jakási "rubrika" serveru), určená především pro klienty systému, např.cestovní kanceláře - touroperátory. Zde si bezplatně vytvářejí nové kontraktační příležitosti a nabízejí produkty - třeba k proviznímu prodeji. Zároveň tu mohou podnikatelské i nepodnikatelské subjekty různých oblastí, umístit své nabídky. Tuto možnost mají i regiony. V Profipanelu jsou i důležité adresy a odborné informace, aktuality z jednání obou asociací cestovních kanceláří. Naleznete zde ATIC, Národní federaci hotelů a restaurací ČR i další profesní sdružení. Autoři projektu cestujeme.cz věří, že současná podoba předznamenává Profi panel jako širší oborovou informační platformu.
Tým cestujeme.cz má již k dispozici některé nové technologie, které jsou atraktivní a velmi vhodné k prezentaci - např. určité lokality, objektu nebo interiéru. Jedná se o interaktivní (virtuální) panoramata, kdy divák má možnost "otočit" svůj pohled o 360° , přiblížit si určitou partii záběru, případně se oddálit - rozšířit svůj zorný úhel. Ve spojení s interaktivním půdorysem, plánkem, mapkou či schématem, lze emotivně zprostředkovat informaci, která má vysokou popisnou hodnotou.O nových aplikacích on-line kamer, o tvorbě tzv. "on-line events", případně o možnosti zajištění individuálně koncipovaných kampaní pro incoming, lze získat informace přímo v redakci serveru cestujeme.cz.

Jovan Kubíček, vedoucí projektu

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 15.04.2000
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA